Za uporabo aplikacije doZdravnika.si skrbnik zbira in obdeluje naslednje osebne podatke, ki so potrebni za odprtje uporabniškega računa in sestavljajo profil uporabnika:
Osebni podatki pacienta:
Opis podatka |
Trajanje hrambe |
Ime |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Priimek |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Spol |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Identifikacijska številka zavarovanca (ZZZS številka) |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Telefonska številka |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Elektronski naslov |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Rojstni datum |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Naslov: ulica |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Naslov: poštna številka |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Naslov: mesto |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Naslov: država |
do zahteve za izbris profila oziroma največ 2 leti od zadnje prijave |
Poleg teh strukturiranih osebnih podatkov se zbirajo in v podatkovnih bazah pod enakimi pogoji hranijo še podatki, ki se izmenjujejo med uporabnikom in zdravstveno ustanovo v postopku uporabe aplikacije.
V aplikaciji se za potrebe zagotavljanja njene osnovne funkcionalnosti obdelujejo tudi podatki o rezerviranih terminih skupaj s statusom rezervacije. V kolikor je rezervirani termin označen za VideoPosvet, se med podatki o rezerviranem terminu hrani tudi podatek o ID VideoPosveta (unikatna številka predvidenega VideoPosveta, ki je namenjena pacientu in omogoča aktivacijo VideoPosveta z zdravnikom). Ti se prav tako hranijo do zahteve za zaprtje ali izbris uporabniškega računa oziroma največ 2 leti od zadnje prijave. Skrbnik podatke izbriše tudi na eksplicitno zahtevo uporabnika.
V aplikaciji se za potrebe zagotavljanja njene osnovne funkcionalnosti obdelujejo tudi podatki o zahtevah za recepte skupaj z njihovim statusom. Ti se prav tako hranijo do zahteve za zaprtje ali izbris uporabniškega računa oziroma največ 2 leti od zadnje prijave. Skrbnik podatke izbriše tudi na eksplicitno zahtevo uporabnika. Morebitna naročila eRecepta , ki nastanejo iz take zahteve, se hranijo v lokalnem medicinskem sistemu zdravstvene ustanove po pravilih hrambe medicinskih podatkov pacientov.
Prav tako se v aplikaciji za potrebe zagotavljanja njene osnovne funkcionalnosti obdelujejo tudi podatki o naročilih bolniškega staleža in o naročilih napotnic skupaj z njihovim statusom. Ti se hranijo do zahteve za zaprtje ali izbris uporabniškega računa oziroma največ 2 leti od zadnje prijave. Skrbnik podatke izbriše tudi na eksplicitno zahtevo uporabnika. Morebitni zapisi bolniških staležev in napotnic, ki nastanejo iz take zahteve, se hranijo v lokalnem medicinskem sistemu zdravstvene ustanove po pravilih hrambe medicinskih podatkov pacientov – iz teh pa se ti podatki lahko posredujejo in zapišejo kot bolniški staleži v sistem eBOL oziroma kot napotnice v sistem eNar.
V aplikaciji se za potrebe zagotavljanja njene osnovne funkcionalnosti obdelujejo sporočila med zdravnikom in pacientom, poslana v modulu 'Sporočila', podatki povezani s temi sporočili in morebitne datoteke, poslane kot priponke teh sporočil. Podatki sporočil se tako hranijo do zahteve za zaprtje ali izbris uporabniškega računa. Priponke se hranijo 2 leti. Skrbnik podatke izbriše tudi na eksplicitno zahtevo uporabnika.